Wicker Man 0.0

مرد حصیری

الف. بعله!! درست ملاحظه فرمودید: "صفر" از ده!!آنهم با ارفاق
ملقمه ای از چند موضوع بی ربط، و یک اجتماع احمقانه و قرون وسطائی از خانمهایی که به دادخواهی حقوق از دست رفته زنان حکومتی زن سالار و طبیعت مدار تشکیل دادند!! -جای تهمینه میلانی خالی!!- که در این میان، مردان تنها اسباب تولید مثل اند!!
این حکومت که از باب تبرک محصول و چرندیاتی از این دست هر از گاهی آدمیزاد قربانی میکند!! از قضا با جناب "نیکلاس کیج" در افتاده و فیلم داستان این رویاروییست
ب. فیلم کاملا سرکاری بوده و داستان ابلهانه آن تنها محملی ست برای کش دادن فیلم و سورپرایز کردن تماشاگر بدبخت که منتظره اتفاق شگفت انگیزی ست، بنابراین تماشای این فیلم را به هیچ بنی بشری توصیه نمیکنم.
ج. متاسفانه انگار تا تساوی زن و مرد راه درازی در پیش داریم!! نه فقط در ایران- اینجا راه دراز تری در پیش داریم!!!- و جالب اینکه اینبار مردها مانع تحقق این آرمان نیستند!، بلکه، دسته اول: خانم هایی که از مزایای عدم تساوی استفاده فراوانی میبرند و اصولا ترجیح میدهند جنس ظریف و لطیف باقی مانده و خون شاهزادگان و اسب های سپیدشان را بمکند!! و دسته دوم: یا همان فمینیست های محترم که عملا بدنبال برتری جنس و نه تساوی هستند(فنرهایی که سالها زیر بار مردسالاری فشرده، و از شانس ما حالا رها شدند) موانع اصلی عدم نیل به این هدف مقدس اند.