Invincible 8.0

شکست ناپذیر
با حضور
- مارک والبرگ: نیم ساعت بعد از اینکه کلی بهش بدوبیراه گفتم -تو یادداشتم راجع به فیلم مرحوم- کاری کرد که از هرچی گفته بودم پشیمون شم!! علیرغم جسته نه چندان مناسبش -قد کوتاه و استخوون بندی متوسط- کاملا در نقش باور پذیر و درخشان بود
- گرگ کنیر: آخرین فیلمی که ازش دیدم -لیتل میس سان شاین- بود، به نظر میاد بعد از عمری خاک صحنه خوردن کم کم داره شناخته میشه
- الیزابت بنکس: خدا انشاءا.. صحیح و سالم نگهشون داره!!!!! هزارماشاءا...!!!!!!! برای زیارت مجدد ایشون باید تا اسپایدرمن 3 صبر کنیم
مدیر فیلمبرداری و کارگردان:
- اریکسون کور، ایشون اصولا یکی از بهترین مدیران فیلمبرداری سینمای حال حاضر دنیا تشریف دارند -میگین نه؟ پی بک مل گیبسون رو ببینید- که پاشون رو تو کفش کارگردان ها فرو فرمودند... و اگه همین جوری پیش روی بفرمان بنده شخصا و راسا از مارتین اسکورسیزی خواهش میکنم دیگه فیلم نسازه و بخوابه که این آقا بیداره... لااقل به نظر من کارش بسیار عالی بود، و معتقدم باید اسکار بهترین فیلمبرداری رو از همین حالا واسه این فیلم کنار گذاشت
جریان فیلم:
- فیلم، زندگی واقعی وینس پاپالی رو به تصویر میکشه. یک معلم سابق تک افتاده -به هر معنای ممکن بازنده- که همسرش ترکش کرده و روزگارش رو با کار کردن تو یه میخونه میگذرونه. به نظر میرسه تنها چیزی که وینس و هم پالکی هاش دارن تیم فوتبال شهرشونه، و زمانی که مربی جدید این تیم برای کشف استعدادهای جدید از همه واجدین شرایط برای بازی در تیم دعوت میکنه، فصل جدیدی در زندگیش گشوده میشه!! فیلم بی ادعاست و داستان سر راستی داره که بر اساس فرمول قدیمی بازنده با تلاش برنده میشه، طراحی شده و احتمالا تماشاگر با آی کیو بالای 50 از همون ابتدا میتونه آخر فیلم رو حدث بزنه. اما سیر روایی انقدر خوش ساخت، بازی ها انقدر درخشان و مینی داستان های جانبی انقدر جذاب از کار دراومدن که تونستن از این فرمول دسته چندم یه فیلم 5 ستاره بسازن. البته حفره هایی هم در داستان وجود داره و کار بازیگرها بعضی جاها تا متوسط پایین میاد اما، هیچ کدوم از اینها باعث نمیشن تماشاگر، لذت کمتری از فیلم ببره
ضمنا، فصل آغازین فیلم، به نظر من یکی از بیاد موندنی ترین تیتراژهای تاریخ سینماست... -از حیث زیبائی بصری، و نه از بعد مفهومی- ا
من به این فیلم 8.0 از 10 میدم