The Devil Wears Prada 6.0

شیطان پرادا میپوشه
ا. مریل استریپ بخاطر بازی در این فیلم نامزد اسکار بهترین بازیگر زن شده، و این در حالیه که امکان نداره یک مرد بخاطر بازی در چنین نقشی نامزد اسکار بشه!! من با دقت فیلم رو دیدم اما نتونستم بفهمم چی باعث شده برو بچه های آکادمی همچین کاری کنن! نامزدهای اسکار امسال واقعا احمقانه انتخاب شدند... نقشی تا این حد ثلب رو مادربزرگ خدابیامرز من هم به همین خوبی میتونست در بیاره
اا. به زعم من، مخاطب عمده فیلم، خانوم ها هستند -و فکر میکنم این موضوع، یه قدری رقیق بودنش رو توجیه کنه- و معتقدم بخوبی از پس راضی کردن مخاطبانش براومده... اشکال عمده فیلم به نظر من، قاطی کردن موضوعات مختلف و بی ربط: از چالش های عاطفی زندگی صنعتی امروز تا سردی و سختی پشت صحنه صنعت چند میلیارد دلاری مد و تلاش بیهوده برای موعظه تماشاگر هاست، شاید اگر یکی از این موضوعات -زندگی عاطفی اندی یا زندگی کاری ایشون- به تنهایی محور قرار میگرفت با فیلم محکم تری روبرو میبودیم
ااا. بطور کلی فیلم به شعور تماشاگر توهین نمیکنه و همین یک مزیت به حساب میاد. من به این فیلم 6.0 از 10 میدم، و دیدنش رو مخصوصا به خانومها توصیه میکنم