The Blog is Down

بنده به دلیل نامعلومی در یک هفته اخیر از دسترسی به وبلاگ عاجز بوده و همچنان دچار مشکل هستم --پیامی که ملاحظه میکنید، با استفاده از تکنیک همسایه ها یاری کنید، تا من وبلاگ داری کنم! و به کوشش ده پانزده نفر مهندس کارکشته نرم افزار، تنی چند از متخصصان برجسته امنیت شبکه و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه!! میسر گردیده--
بهر تقدیر، تلاش ها برای بازگشتن به وضع عادی همچنان ادامه داشته و به حول و قوه الهی! --که دوستان استحضار دارند، بنده همواره بدان آویزان بوده و هستم!!-- تا انتهای هفته برای آن فکری خواهم برداشت.
نیز، بدینوسیله از تمامی دوستان و دشمنان عزیزی که بوسیله ایمیل، اس.ام.اس، جغد و دود! احوال بنده و وبلاگ را جویا شده و بعضا هرچه به دهان مبارکشان آمده نثار این حقیر نموده اند تشکر میکنم.
در انتها بی مناسبت نیست یادی از فیلم هایی کنیم که صاحب این کیبورد --بر وزن قلم-- در فاصله خاموشی وبلاگ دیده:
- ترانسفورمرز
- اولتیماتوم بورن
- باگ
- سیزده یار اوشن
- ملاقات با رابینسون ها
- جان سخت چهار
- ایوان قدرتمند
- و...

به امید دیدار
و در پناه خرد


به روز رسانی:
پس از کلی تلاش و پیگیری، گویا مشکل ما --که از آخر هم معلوم نشد چه بوده و آتشش از گور کدام ابرقدرت جهان خواری برمیخواسته!-- به خودی خود برطرف گردیده و همه چیز، ساعتی پس از ارسال این پست به حال عادی بازگشت. پیدا بفرمائید پرتقال فروش را...